در پیت نویسی های صبا

سلام من صبام

خیلی ادم شادی ام

عاشق این شکلکم

کلا باحالم

ان قد اپ کردنو دوس دارم که نگو

دوس دارم لحضات خوبی رو با شما در اینجا بگذرونم

خیلی با ادب صحبت کردنو بچسب

چیکا کنم دیه

همین دیه فعلا



نظرات شما عزیزان:

چیپــــس
ساعت13:38---1 مرداد 1391
چه عروسکای باحالیه اون پایین !
ببینم این یکی چه مدلیه !
کاش این کچله رو هم داش!


چیپــــس
ساعت15:56---31 تير 1391
تو چرا مطلب نیذاری ؟!

حوصلم سر میره دنبال یه آدم بیکاری مثه تو میگردم که بیام نظر بذارم !!!

آخه خودم که وب ندارم !!پاسخ:الهی اهی خدایا خدایا


چیپــــس
ساعت15:52---31 تير 1391
آدرس نداده بودی به مائده ؟


من دادم !!!


هستی بحرفیم ؟


البته نه اینجا تو کتابخونه !پاسخ: ادرس نه بدو ادرسمو بده زوووووووووووود


چیپــــس
ساعت11:51---31 تير 1391
سلام چــطوری صبا !

این مــائده عجب آدم باحالیه ها !پاسخ: خخخخخخ.. دوسای منو دست کم گرفتی چیپس


dorsa
ساعت1:09---28 تير 1391
slm.toam mesle khodami aji sabaپاسخ: سلام اخ وبت محشر بودا عین خودم خخخخخخ..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,ساعت1:31توسط صبا جوون | |